AcvZ en Partners

De Stichting AcvZ, Adviescentrum voor Zorghuisvesting, is per 1 juni 2013 opgericht door Cure+Care Consultancy en Zorgbouw Consult.

Het AcvZ richt zich er op om vanuit een onafhankelijke visie en positie werkzaamheden te ondersteunen van partijen betrokken bij het bouwen in de zorg. Dit krijgt gestalte zowel in individuele projecten als in sectorale en generieke vraagstukken via kennisoverdracht, advisering, second opinion, regioverkenning en haalbaarheidsonderzoek.

Voor het uitbrengen van publicaties zoals de Bouwkostennota’s heeft Stichting AcvZ samenwerking gezocht met een aantal gerenommeerde partners in de zorgbouw en het zorgvastgoed:

• Aronsohn
  • Bouwcommissioning Nederland
  • Cure+Care Consultancy
  • DDC Consulting
  • Deerns
  • EGM
  • IGG Bouweconomie
  • Van Aarle de Laat
  • ZRi
    Deze partijen hebben de organisatie van de publicaties ondersteund en tevens bijgedragen in foto’s en in tekst. Vanuit hun actuele praktijkervaring selecteren zij thema’s waarover zij hun specifieke deskundigheid presenteren.